(8 45) 46 03 22, (8 645) 04866

IĮ „Reklamos ateitis“ vadovas Tomas Morkūnas: „Panevėžio kolegijoje suteiktos žinios ir įgyta patirtis šiandien man leidžia plėtoti savo verslą“

2018-07-04

Panevėžio kolegijos studijų programose ugdomi studentų talentai, skatinamas verslumas, būsimi specialistai atsakingai ruošiami darbo rinkai. Dauguma jų sėkmingai įsidarbina Panevėžyje ir regione. Džiugu, kad absolventai ir patys kuria darbo vietas, įgyvendina savo idėjas.

Reklamos vadybos absolventas Tomas Morkūnas po studijų įkūrė įmonę IĮ „Reklamos ateitis“ (The Future of Advertising) ir šiandien sėkmingai vysto verslą Panevėžyje. Tomas ne tik puikiai žino, ką jaunam žmogui gali duoti Panevėžio kolegija, bet ir pats prisideda prie jaunų specialistų ugdymo.

Plėtojant bendradarbiavimo ryšius su savo verslą turinčiais Kolegijos absolventais, kurie taip pat gali prisidėti prie studijų kokybės gerinimo, 2018 m. balandžio 30 d. pasirašyta bendradarbiavimo sutartis tarp Panevėžio kolegijos direktoriaus dr. Gedimino Sargūno ir IĮ „Reklamos ateitis“ vadovo Tomo Morkūno. Šia sutartimi įsipareigojama priimti studentus profesinės veiklos praktikoms, supažindinti juos su įmonės veikloje taikomomis technologijomis, programine įranga ir kt.

„Panevėžio kolegijoje suteiktos žinios ir darbo rinkoje įgyta patirtis šiandien man leidžia plėtoti savo verslą būtent Panevėžyje. Smagu, kad galėsiu padėti kolegijai, kurioje prieš 5-erius metus dar pats krimtau karčias mokslo šaknis ir aktyviai dalyvavau papildomose veiklose. Manau, bus įdomu pabūti ir kitoje barikadų pusėje, šįkart jau pačiam vertinant studentų darbus,“ – teigė reklamos agentūros „The Future of Advertising“ vadovas T. Morkūnas.

Siekiant, kad pasirašyta bendradarbiavimo sutartis realiai padėtų siekti studijų kokybės ir įgyvendintų T. Morkūno ir Kolegijos socialinius siekius, birželio 29 d. Panevėžio kolegijoje buvo suorganizuotas susitikimas, kuriame dalyvavo Panevėžio kolegijos Socialinių mokslų fakulteto dekanė Laima Skauronė, praktinio mokymo vadovė, rinkodaros studijų krypties studijų programos Reklamos vadyba komiteto pirmininkė Laima Mateikienė ir IĮ „Reklamos ateitis“ vadovas T. Morkūnas.

Susitikime T. Morkūnas pasiūlė Kolegijos studentams pajausti kūrybiško verslo iššūkius, kursiniuose ir baigiamuosiuose darbuose nagrinėjant realias reklamos verslo srityje kylančias problemas, ieškant sprendimo būdų ir priemonių, strateginių galimybių. Fakulteto dekanės L. Skauronės siūlymu buvo aptartos studentų užsakomųjų tiriamųjų darbų atlikimo, baigiamųjų darbų rengimo ir rezultatų pritaikymo galimybės, skaitmeninės rinkodaros praktinių įgūdžių tobulinimo poreikis, reklamos agentūros galimybės ne tik priimti studentus profesinės veiklos praktikai, bet ir po studijų baigimo juos įdarbinti.

Panevėžio kolegijos SMF praktinio mokymo vadovė L. Mateikienė džiaugėsi, kad buvęs kolegijos studentas Tomas – šiandien savo įkurtos įmonės vadovas – yra ne tik tikslų siekiantis, ambicingas jaunas verslininkas, bet ir teisingas vadovas, kuris profesinės veiklos praktikų metu studentams suteikia naujų žinių, prisitaiko prie studentų poreikių, sąžiningai ir atsakingai juos vertina.

Galimi darbdaviai:

Keisti šrifto dydį