Reklamos vadyba
Studijų programos forma ir trukmė: nuolatinė (3 metai), ištęstinė (4 metai)
Studijų programą vykdo: Panevėžio kolegijos Socialinių mokslų fakultetas
Kvalifikacinis laipsnis ir profesinė kvalifikacija: Verslo vadybos profesinis bakalauras
Studijų programos apimtis kreditais: 180 ECTS kreditų
2019 m. priėmimas į šią studijų programą nebus vykdomas.
Studijuojami dalykai
I kursas | II kursas | III kursas | |||
I semestras | II semestras | III semestras | IV semestras | V semestras | VI semestras |
Psichologija | Užsienio kalba | Užsienio kalba | Teisė | Teisė | Integruota komunikacija |
Užsienio kalba | Dailės istorija | Apskaitos ir finansų valdymas | Reklamos teorijos pagrindai | Rinkos tyrimai | Reklamos pardavimų valdymas |
Matematika ir statistika | Kalbos kultūra ir dalykinė komunikacija | Vadyba | Verslo ekonomika | Reklamos gamybos ir grafinės raiškos technologijos | Projektų vadyba |
Praktinė informatika | Vadyba | Reklamos teorijos pagrindai | Rinkos tyrimai | Reklamos pardavimų valdymas | Baigiamoji praktika |
Ekonomikos pagrindai | Rinkodara | Verslo ekonomika | Reklamos gamybos ir grafinės raiškos technologijos | Rinkos tyrimų mokomoji praktika | Baigiamasis darbas |
Aplinkos ir žmonių sauga | Pažintinė praktika | Verslo organizavimo praktika | Reklamos vadybos praktika įmonėje | Reklamos rengimo kompiuterinėmis programomis praktika | Verslo etika; Reklamos estetika ir dizainas A3 |
Teisė | Antroji užsienio kalba A1 | Pasirenkamasis dalykas PD1 | Pasirenkamasis dalykas PD2 | Viešas administravimas; Informacijos valdymas A2 |
Dėmesys praktikai: studijų programos studentai dažniausiai atlieka praktikas šiose įmonėse: UAB „Kosmelita“, UAB „Panreklama“, UAB „Reklamos galimybių centras“, UAB „Stiliaus reklama“, UAB „Reklamos forma“.
Tarptautinių studijų galimybės: programos studentai turi galimybę studijuoti pagal ERASMUS studentų mainų programą.
Karjeros galimybės: baigę šią studijų programą, specialistas įgis reklamos vadybininko profesinio bakalauro laipsnį ir galės dirbti pagal įgytą profesiją arba siekti aukštesnio išsilavinimo universitetinėse mokyklose.
Studijų programos tikslas – rengti reklamos vadybininkus, gebančius tirti rinką, planuoti ir organizuoti prekės (paslaugos) reklamą, vertinti prekės (paslaugos) reklamos eigą. Baigęs reklamos vadybos studijų programą, absolventas turės galimybę tęsti studijas aukštesnėse mokymo pakopose.
Studijų rezultatai:
- Gebės tirti prekės (paslaugos) rinką.
- Planuoti prekės (paslaugos) reklamą.
- Organizuoti prekės (paslaugos) reklamą.
- Vertinti prekės (paslaugos) reklamos veiksmus įmonėje.
- Tobulinti įgytus mokymosi įgūdžius, atsižvelgiant į nuolatinius rinkos pokyčius.