Tęsiasi projektas „Visuomenės stereotipų įveika didinant pedagogikos krypties studentų profesinį tapatumą“
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studijų programos studentės toliau dalyvauja projekto „Visuomenės stereotipų įveika didinant pedagogikos krypties studentų profesinį tapatumą“ veiklose. Rugsėjo 17 d. projekto dalyvius pakvietė dar viena projektinė veikla – kūrybinės patyriminės dirbtuvės „Šiuolaikinio pedagogo profesinio tapatumo įveiklinimas“, kurioms vadovavo kolegijos Socialinių mokslų fakulteto lektorė Dalia Urbonienė. Dirbtuvių metu buvo analizuojami visuomenės lūkesčiai šiuolaikiniam pedagogui, aptariami profesinio tapatumo iššūkiai ir galimybės. Studentės ne tik gilinosi į pedagoginio darbo reikšmę, bet ir aktyviai dalyvavo interaktyviose užduotyse, kuriose praktiškai pritaikė įgytas teorines žinias. Tai leido geriau suprasti savo, kaip būsimų pedagogių, vaidmenį, ugdant vaikus ir prisidedant prie šiuolaikinės švietimo sistemos tobulinimo. Dirbtuvės skatino kritinį mąstymą bei diskusijas apie tai, kaip keičiasi pedagoginė profesija ir kokie įgūdžiai yra būtini norint tapti šiuolaikiniu pedagogu, atitinkančiu šiuolaikinės visuomenės poreikius. Kitos kūrybinės dirbtuvės vyks rugsėjo 24 d.