Kolegijoje ERASMUS dienos
Spalio 18 d. Panevėžio kolegija paminėjo „Erasmus dienas“. Šiųmetinis renginys „Skaitmeninis mokymasis darbo vietoje profesiniame mokyme: Įrankiai, dirbtinio intelekto integracija ir geroji patirtis“ buvo skirtas „Erasmus+“ bendruomenės bendradarbiavimo kryptims inovacijų srityje aptarti.
Susitikime dalyvavo Ispanijos, Turkijos, Italijos, Lietuvos, Vokietijos, Škotijos, Vengrijos ir kitų šalių atstovai. Diena prasidėjo sveikinimo ir įžangine sesija. Pirmame pranešime daugiausia dėmesio buvo skirta profesiniam mokymui darbo vietoje (angl. Work-based Learning, WBL), pabrėžiant būtinybę profesiniame mokyme ugdyti skaitmeninius dėstytojų įgūdžius. Po to sekė pranešimas apie dirbtinio intelekto (DI) vaidmenį profesiniame specialistų rengime ir virtualių mokymosi aplinkų kūrime.
Interaktyvioje sesijoje dalyviai buvo skatinami įvertinti organizacijos, kurią atstovauja, patirtį vystant skaitmenines mokymosi aplinkas ir įrankius. Renginyje pristatytas ir priemonių rinkinys bei aptartos skaitmeninės įtraukties strategijos, galinčios paspartinti minėtą procesą, be kita ko patikrintos projekto “Praktinio mokymosi skaitmeninimas ir praktiniu darbu grįstas mokymasis” veiklų kontekste. Renginį reziumavo klausimų-atsakymų sesija.
Vienas iš projekto „Praktinio mokymosi skaitmeninimas ir praktiniu darbu grįstas mokymasis” darbinių susitikimų vyko spalio 17 d. Susitikimas prasidėjo „Meet & Greet“ sesija, po kurios sekė SFC tarpinės ataskaitos ir tolimesnių veiksmų plano pristatymas, CIS moderuota apskritojo stalo diskusija, skaitmeninės WBL mokymosi platformos pristatymas, Hansa Parlamento Kokybės užtikrinimo ataskaita bei SFC inicijuota diskusija projekto tvarumo ir tęstinumo užtikrinimo klausimu.