Lego metodika STEAM srityje
Besibaigiant mokslo metams, antro kurso ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studentės Agnė, Aušra, Donata, Dovilė, Ieva, Šarūnė, Gabija ir Greta, paskatintos dėstytojos dr. Jurgitos Smilgienės, nuvyko į Šiaulius. Vilniaus universiteto Šiaulių akademijoje jos dalyvavo tarptautinėje gerosios patirties sklaidos konferencijoje „Atrask Šiaulių STEAM: erdvė kurti ir tyrinėti, 2024“. Šios konferencijos tikslas buvo pasidalinti patirtimi, taikant Lego metodiką STEAM srityje.
Studentės dalyvavo plenariniame posėdyje, kuriame išklausė penkis įdomius pranešimus: „STEAM ugdymas ikimokyklinėje įstaigoje taikant LEGO Education metodiką ir priemones“, „First Lego „Discovery“ lygos pasaulinė praktika“, „Lego serious play metodikos taikymas įstaigos strateginėje mąstysenoje“, „STEAM Kids Academy“ ir „First Lego „Discovery“ lygos praktika Lietuvoje“. Didžiausią įspūdį studentėms paliko „STEAM Kids Academy“, pristatyta mokytojų iš Prahos vaikų STEAM akademijos. Jų pasakojimai atskleidė, kaip įvairios edukacinės priemonės gali būti pritaikytos vaikų ugdymui.
Po teorinės dalies studentės įsitraukė į LEGO kūrybines dirbtuves „Žaidimo galia“, kuriose galėjo išbandyti įvairias metodikas ir pasisemti naujų idėjų savo būsimiems projektams. Konferencijos pabaigoje vyko loterija, kurioje naudojant Kahoot! programėlę buvo svarbu ne tik teisingi atsakymai, bet ir atsakymo greitis. Mūsų kolegijos studentė Gabija pateko į geriausių penketuką ir džiaugėsi laimėjusi Lego kaladėlių rinkinį.
Išvyka į Šiaulius buvo ne tik vertinga profesine prasme, bet ir suteikė būsimoms pedagogėms daug įkvėpimo bei naujų idėjų.