Panko.lt
Studentų priėmimas: tel. +370 607 96156

Įteikta Europarlamentaro dovana Panevėžio kolegijos absolventei

2015-09-20

Š.m. vasario 13 d. iškilmingo diplomų įteikimo Bendrosios praktikos slaugytojams metu Europarlamentas Petras Auštrevičius geriausiai laidos absolventei J. Nacickienei įteikė dovaną – kelionę į Strasbūrą.

Įspūdžius apie kelionę absolventė aprašė laiške, kuriuo ir dalinamės.

Norėčiau su Jumis pasidalinti nuostabios kelionės į Strasbūrą įspūdžiais, kurią mokslo baigimo proga padovanojo kolegijos dėstytojai ir europarlamentaras Petras Auštrevičius. Taigi, kelionės įspūdžiai prasideda.

Vykstant į oficialią Europos Parlamento buveinę Strasbūre, teko aplankyti keletą miestų ir miestelių, kurie garsėja savo grožiu, istorija ir architektūra. Vienas iš jų – Praha. Ši Čekijos sostinė dar vadinama šimto bokštų miestu. Šiame mieste grožėjomės miesto panorama nuo Strahovo vienuolyno terasos, lankėmės senamiesčio aikštėje, kur stovi senoji Rotušė su įžymiuoju astronominiu laikrodžiu, Parako bokštas, Klementinumas. Pabuvojome Kryžiuočių aikštėje, kur yra paminklas Karoliui IV-ajam, skanavome nacionalinių čekų virtuvėje populiarių patiekalų. Aplankę Prahą, atvykome į Niurnbergo miestą Bavarijos žemėje pietų Vokietijoje, garsėjantį architektūriniu lobynu. Čia apžiūrėjome nuostabią Niurnbergo pilį, pasivaikščiojome po senamiestį, grožėjomės miesto Rotuše, bei Dievo motinos bažnyčia. Turėjome galimybę užsukti ir į Rotenburgą prie Tauberio. Tai mažas miestelis, kuriame iki šiol išlikusi itin gyvybinga viduramžių dvasia. Žinoma, aplankėme ir Strasbūrą rytų Prancūzijoje, kuris vadinamas Europos politine sostine. Čia įsikūrusios pačios svarbiausios tarptautinės institucijos – Europos Parlamentas, Europos Tarybos būstinė ir Europos žmogaus teisių teismas. Čia mus pasitiko ir šiltai priėmė Parlamento darbuotojai bei Lietuvos deleguotas europarlamentaras Petras Auštrevičius. Turėjome nemažai laiko pabendrauti ir susipažinti su parlamentine veikla, bei galimybę stebėti diskusijas plenariniame posėdyje, kuriame buvo ,,karštai‘‘ diskutuojama Turkijos ir Kipro tarpusavio nesutarimų klausimais. Tai paliko neišdildomą įspūdį ir leido suprasti kokia yra svarbi ši institucija Europos sąjungos narėms, padedanti spręsti svarbiausias šalių narių problemas. Po viešnagės Europos Parlamente mūsų laukė pažintis su Strasbūro miestu, garsėjančiu savo architektūriniu paveldu, grožiu ir didybe. Negaliu nepaminėti garsiosios Notre Dame katedros, Šv.Tomo bažnyčios, Gutenbergo aikštės, senamiesčio jaukių gatvelių. Taip pat nepamiršome paskanauti ir šiai šaliai būdingų skanumynų – įvairių rūšių prancūziškų sūrių. Kelionės organizatorių dėka turėjome galimybę šiek tiek pakeliauti Elzaso vyno keliu, pasigrožėti itin žaviu ir jaukiu Riguewihr miesteliu. Vaikščiodami paslaptingomis jo gatvelėmis pasijutome lyg pasakų šalyje. Sužavėti likome ir toli besidriekiančiais nuostabiais vynuogynų laukais. Pakeliui į Lietuvą, palikę Prancūziją ir vaizdingus šios šalies peizažus, užsukome ir į Vokietijos miestą Drezdeną. Tai Saksonijos žemės sostinė, pasakiško grožio miestas pietryčių Vokietijoje. Grožėjomės Briulio terasa, nuo kurios atsiveria nuostabus Elbės upės vaizdas, Karališkieji rūmai su Karališkąją šeimos koplyčia, garsioji Zemperio opera, bei vienu pagrindiniu miesto simboliu – Saksonijos teatru, kuriame vyko daug pasaulinių premjerų.

Visos kelionės metu mūsų grupe nuoširdžiai rūpinosi europarlamentaro Petro Auštrevičiaus padėjėja Lietuvoje Evelina, bei nuostabi kelionių gidė Jolita. Kiekvieną vakarą mūsų laukė poilsis jaukiuose viešbučiuose ir sotūs bei skanūs pusryčiai ryte.

Studentai, mokykitės, siekite savo tikslų, keliaukite ir patirkite nuostabių įspūdžių savo gyvenime. Jūs turite daug galimybių, nepraleiskite jų,  mokėkite jomis pasinaudoti.