(8 45) 46 03 22, (8 645) 04866

Profadienis

2017-10-20

JAUNIMAS IMASI KURTI NAUJUS BANKINIUS PRODUKTUS BEI SPRENDŽIA KIEK KAINUOS KOSMETIKOS PREKIŲ RINKINIAI

Šių metų spalio 19 d. „Europos namuose” įvyko nacionalinė Lietuvos kolegijų studentų verslumo diena – PROFADIENIS, kuriame dalyvavo ir Panevėžio kolegijos studentų komanda. Startavęs rugsėjį projektas sutraukė 607 studentų atrankos metu ir daugiau nei 120 finalo dalyvių.

Projekto idėja – suteikti galimybę jauniems žmonėms išbandyti savo jėgas sprendžiant įmonėms aktualias situacijas. Specialiai renginiui parengtos atvejo analizės buvo suskirtstytos į verslo inovacijų, projektų valdymo, marketingo, skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos kategorijas.

Šių metų renginyje SEB banko komanda kvietė kartu kurti naują bankinį produktą jaunimui, BIOK laboratorija kartu su Lietuvos Marketingo asociacija – analizuoti kalėdinių kosmetikos rinkinių kainodarą, skaitmeninės kainodaros užduotis parengta įmonės Digital Academy skatino parinkti efektyvias skaitmeninės rinkodaros priemones smulkiam drabužių dizainerės verslui. Sparčiai auganti Western Union kompanija įtraukė į realiai jų įmonės įgyvendinto projekto valdymo sprendimų nagrinėjimą, o komunikacijos konsultacijų bendrovė Integrity pakvietė patyrinėti socialinių tinklų nuomonės lyderių įtraukimo galimybes viešinant naują paslaugą.

PROFADIENIO tiklas yra parodyti jauniems žmonėms, kaip lengva spręsti verslo problemas, rasti kūrybiškų sprendimų, jei šalia yra patyręs tos srities specialistas, jei vengiame rafinuotos akademinės kalbos, bet orientuojamės į paprastą kalbą. Specialiai parengtos patyriminės situacijos buvo orientuotos į realių verslo problemų sprendimą. Pavyzdžiui, viena užduotis skirta įvertinti įmonės persikraustymo į kitas patalpas klausimus, kita – gebėti parinkti socialinių tinklų nuomonių lyderį (angl. influencerį) paslaugai pristatyti– renginio programą komentavo PROFADIENIO vadovė Lina Mačernienė.

PROFADIENIO 2017 užduotis geriausiai įveikusi Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos komanda laimėjo kvietimus į konferenciją „Išmani Lietuva” bei pagrindinį prizą – kelionę į Europos Parlamentą. Prizas įsteigtas Europos parlamento nario Petro Auštrevičiaus.

Projekto organizatorius – VšĮ PROFAT. Projekto partneriai: AB SEB bankas, Western Union, Lietuvos Marketingo asociacija, UAB Integrity, UAB Digital Academy, UAB TMD Partners, UAB Emplonet, UAB Uno Parks, LR Švietimo ir mokslo ministerija, UAB Verslo žinios, Europos Parlamento informacijos biuras.

Galimi darbdaviai:

Keisti šrifto dydį