INTERVIU CIKLAS „PANEVĖŽIO KOLEGIJOS VEIDAI“. Kolegijos studentė: Panevėžys – mano mylimas miestas, o statybos inžinerija mane žavi jau seniai
Tęsiame interviu ciklą „Panevėžio kolegijos veidai“ ir kalbiname Gretą Pelegrimaitę – studijų programos „Statyba“ ketvirto kurso studentę.
Kodėl pasirinkai studijas Panevėžio kolegijoje?
Pasirinkau studijas Panevėžio kolegijoje, kadangi gyvenu Panevėžyje, tai yra mano mylimas miestas, esu prie jo pripratus, o statybos visada buvo įdomu. Todėl pamačius, kad Panevėžio kolegija siūlo „Statybos“ studijas, pasirinkau, net negalvodama apie kitus miestus.
Kokios buvo studijos kolegijoje? Kas iš studijų laikų labiausiai įsiminė ar patiko?
Studijos labai patiko. Buvo sunkesnių, buvo lengvesnių paskaitų. Tačiau dėstytojų kompetencija ir kurso draugų palaikymas atperka visą nuovargį ir darbus. Studijos įsiminė ir dėl galimybės praktinius įgūdžius tobulinti kolegijos kompiuterizuotose kabinetuose ir laboratorijose. Praktikų metu turėjau galimybę supažindinti su plačia statybų sritim.
Profesinės veiklos praktiką atlikau įmonėje, kuri pasiūlė man likti dirbti. Joje sėkmingai dirbu iki šiol. Vis dėlto, labiausiai įsiminė papildoma veikla kolegijoje: važiavimas į mokyklas ir parodas, bendravimas su mokiniais.
Ar studijų metu įgyti įgūdžiai praverčia darbe, kurį šiuo metu dirbi?
Studijuodama kolegijoje išmokau parengti statinio projektą nuo jo paruošimo iki įgyvendinimo ir priežiūros, atlikti ekonominius skaičiavimus, taikyti modernias statybos ir remonto technologijas, šios žinios praverčia darbe, kuriame dirbu. Mokėjimas dirbti su „Autocad“ programa bei žinios įgytos kolegijoje tikrai reikalingos ir naudingos.
Ko palinkėtum studijas Panevėžio kolegijoje pasirinkusiam jaunimui?
Studentams pasirinkusiems studijas Panevėžio kolegijoje nebijoti išbandyti savęs, nes visos įgytos žinios anksčiau ar vėliau bus reikalingos gyvenime. Technologijų srityje tobulėjimui ribų nėra – linkiu būti smalsiems, siekti perspektyvų, domėtis pasaulinėmis praktikomis statybų srityje, naujausiomis technologijomis.