Studentų dėmesiui!
2021-11-10
2021–2022 m. m. rudens semestre studijos Panevėžio kolegijoje (toliau – Kolegija), vykdomos:
- Mišriuoju būdu (t. y. tiesioginio kontakto ir nuotoliniu būdu) vadovaujantis Panevėžio kolegijos nuotolinių ir mišriųjų nuotolinių studijų organizavimo tvarkos aprašu ir Panevėžio kolegijos studijų pasiekimų vertinimo tvarkos aprašu.
- Tiesioginio kontakto būdu vykdomi praktikumai, vidinės praktikos, baigiamųjų darbų (projektų) gynimai ir baigiamieji egzaminai.
- Modulio (dalyko) baigiamojo vertinimo organizavimo būdą (t. y. nuotolinį ar tiesioginio kontakto) pasirenka modulio (dalyko) dėstytojas, įvertinęs akademinio sąžiningumo užtikrinimo atsiskaitymo metu galimybes, ir apie tai informuoja Studijų ir karjeros centro konsultantes.
- Studentams, negalintiems dalyvauti kontaktiniuose akademiniuose užsiėmimuose, studijos vykdomos taikant hibridinį modelį: kai dalis studentų mokosi tiesioginio kontakto būdu Kolegijos patalpose, o kita dalis (t. y. studentai negalintys dalyvauti kontaktiniuose akademiniuose užsiėmimuose) dalyvauja užsiėmime sinchroniniu nuotoliniu būdu.
- Hibridinis modelis netaikomas: vidinėms praktikoms, praktiniams užsiėmimams, kuriuose naudojama specifinė laboratorinė įranga (medžiagos); galutiniam modulio (dalyko) pasiekimų vertinimui; baigiamųjų darbų (projektų) gynimui; baigiamiesiems egzaminams.
- Studijų vykdymo būdas nurodomas paskaitų tvarkaraštyje ( y. nuotoliniu būdu vykdomiems akademiniams užsiėmimams nurodoma tik virtuali auditorija, kontaktiniu būdu vykdomiems užsiėmimams nurodoma fizinė auditorija, taikant hibridinį modelį vykdomiems užsiėmimams nurodama tiek virtuali, tiek fizinė auditorija). Išorinių praktikų vykdymo būdas derinamas su praktikos vadovu įmonėje/įstaigoje/organizacijoje.
- Studijos tiesioginio kontakto būdu organizuojamos laikantis šių reikalavimų:
- Kontaktiniame studijų procese gali dalyvauti tik galimybių pasą ar jam prilygstantį dokumentą turintys Kolegijos studentai.
- Galimybių pasą ir/ar jam prilygstantį dokumentą Kolegijos studentai pateikia peržiūrai atitinkamo fakulteto studijų administratorei/sekretorei. Fakulteto dekanas potvarkiu skiria atsakingą asmenį (t. y. studijų administratorę ar sekretorę).
- Fakultetų studijų administratorės/sekretorės skelbia ir nuolat atnaujina kontaktiniuose akademiniuose užsiėmimuose galinčių dalyvauti studentų sąrašus debesyje, kuriuos bendrina su kontaktinių akademinių užsiėmimų dėstytojais. Fakultetų studijų administratorės/sekretorės vykdo kontaktiniuose akademiniuose užsiėmimuose dalyvaujančių studentų galimybių pasų ar jam prilygstančių dokumentų patikrą ir pildo patikros žurnalą (patikros data, patikros laikas, grupė, patikrą vykdęs asmuo, parašas, pastabos). Kiekvieną dieną atsitiktine tvarka tikrinama ne mažiau kaip viena fakulteto akademinė grupė.
- Išskirtiniais atvejais studentai, prieš kontaktinį akademinį užsiėmimą parodę dėstytojui galimybių pasą ir/ar jam prilygstantį dokumentą, taip pat gali dalyvauti kontaktiniame akademiniame užsiėmime. Tačiau ne vėliau kaip per 1 darbo dieną šie studentai galimybių pasą ir/ar jam prilygstantį dokumentą turi pateikti peržiūrai atitinkamo fakulteto studijų administratorei/sekretorei.
- Studijos tiesioginio kontakto būdu organizuojamos laikantis šių būtinų visuomenės sveikatos saugos ir higienos reikalavimų:
- Asmuo, kuriam pasireiškia ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymiai (pvz., karščiavimas, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas ir pan.) turi nedelsiant pasišalinti iš kontaktinių akademinių užsiėmimų vykdymo vietos.
- Į kontaktinio užsiėmimo vykdymo vietą draudžiama atvykti asmenims, kuriems privaloma izoliacija, izoliacijos laikotarpiu.
- Jeigu studentui buvo nustatyta COVID-19 liga (koronaviruso infekcija) arba jis turėjo sąlytį su sergančiuoju, studentas apie tai nedelsdamas elektroniniu paštu ar telefonu privalo informuoti fakulteto studijų administratorių/sekretorių.
- Studentams ir dėstytojams visose uždarose Kolegijos patalpose privaloma dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones) ir įėjus į patalpą dezinfekuoti rankas.
- Tarp užsiėmimuose dalyvaujančių asmenų privaloma išlaikyti 2 metrų atstumą (išskyrus atvejus, kai to negalima užtikrinti dėl vykdomų užsiėmimų specifikos).