NAUJŲ VAIKŲ ĮTRAUKIOJO UGDYMO BŪDŲ PAIEŠKOS
Panevėžio kolegijos dėstytoja Lilija Kryževičienė spalio 30 d. dalyvavo tarptautinėje konferencijoje „Logopedo veiklos prioritetai įtraukiojo ugdymo kontekste: iššūkiai ir galimybės“, kurios tikslas – supažindinti dalyvius su švietimo pagalbos organizavimo ypatumais, įgyvendinant įtraukųjį ugdymą Lietuvos ir užsienio šalių ikimokyklinio ugdymo įstaigose.
Konferencija vyko Šiaulių Medelyno progimnazijoje. Pirmoje konferencijos dalyje gerąja patirtimi pasidalino specialiojo ugdymo mokytojai iš Norvegijos, Liuksemburgo, Suomijos.
Lektorė Lilija Kryževičienė, praktikuojanti Panevėžio lopšelyje-darželyje „Draugystė“, kartu su logopede Jurgita Pakšyte pristatė pranešimą „Kalbinių gebėjimų ir fizinių pratimų darna, ugdant specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus“. Pranešėjos pasidalino patirtimi apie bendrą dviejų specialiojo ugdymo mokytojų veiklą, taikant naują vaikų sutrikimų įveikimo strategiją. Pagal šį projektą vaikams parenkami fiziniai pratimai, stimuliuojantys smegenų neuronus, suaktyvinantys viso organizmo veiklą. Tai padeda smegenims dirbti optimaliai, o patraukliai ir įdomiai vedama veikla atpalaiduoja vaikus, įgalina juos sėkmingiau mokytis kalbos. Įtraukusis ugdymas – iššūkis mokytojui, skatinantis ieškoti vis naujų vaikų ugdymo būdų.